Asiakastyytyväisyyskysely 2024: Paltalexin asiakkaat tyytyväisiä palveluiden asiantuntevuuteen

Helmi-maaliskuussa toteutetussa vuosittaisessa Paltalexin asiakastyytyväisyyskyselyssä selvitettiin asiakkaidemme tyytyväisyyttä vuoden 2024 aikana saamaansa palveluun. Kiitämme kaikkia vastanneita arvokkaasta palautteesta! 

Kyselyn tulosten perusteella asiakkaamme ovat erityisen tyytyväisiä Paltalexin palveluiden asiantuntevuuteen. Jopa 73 % vastaajista arvioi palvelun asiantuntevuuden olevan erittäin hyvää. Erityisesti asiantuntijoiden ammattitaito ja ratkaisukeskeinen ote asioihin keräsivät kiitosta. 

Asiakaskysely 2024: Arvioi palvelun asiantuntevuutta
Vastausjakauma kohdassa ”Arvioi saamanne palvelun asiantuntevuutta”.

Vuodelta 2024 asiakkaamme antoivat Paltalexin yleisarvosanaksi 9/10, joka on sama arvosana kuin vuonna 2023. Vastaajat myös suosittelisivat mielellään Paltalexin palveluita muille. 

Asiakaskysely 2024: Kuinka todennäköisesti suosittelisit Paltalexin palveluita?
Vastausjakauma kysymyksessä ”Kuinka todennäköisesti suosittelisit Paltalexin palveluita muille?”.

– Mukava nähdä, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä palveluiden asiantuntevuuteen. Haluamme Paltalexissä tarjota laadukasta, aidosti asiakkaitamme hyödyttävää työoikeudellista palvelua ja tulosten perusteella olemme myös onnistuneet siinä, sanoo Paltalexin toimitusjohtaja Ari Janeskari

Asiakkailtamme saatu palaute on meille tärkeää ja kaikki vuoden ajalta saatu palaute on käyty huolellisesti läpi. Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia sekä muuta saatua palautetta hyödynnetään Paltalexin toiminnan kehittämisessä. Asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin 27.2.-14.3.2025 ja siihen vastasi 26 henkilöä. 

Tutustu Paltalexin palveluihin

Palvelemme yritystänne työsuhteisiin liittyvissä oikeudenkäynneissä sekä koulutamme työntekijöitänne työelämään ja työoikeuteen liittyvissä asioissa. Tarjoamme myös juridista konsultointia yrityksenne tarpeet huomioiden.

Lue lisää palveluistamme: